Vogelevenement.com is online!

Vogelevenement.com is online!

Neem meteen een kijkje en registreer jouw evenement.

Vanaf vandaag vind je op Vogelevenement.com de mogelijkheid om de tentoonstelling of vogelbeurs van jouw club te promoten. Het enige wat je daarvoor nodig hebt, zijn de gegevens van je evenement. De rest, daar zorg ik voor.

Ben je op zoek naar een kalender met alle tentoonstellingen of vogelbeurzen, makkelijk raadpleegbaar waar je ook bent? Ik zorg ervoor dat je steeds een Vogelkalender bij de hand hebt.

Aarzel niet om de website verder te verkennen en je in te schrijven op de wekelijkse nieuwsbrief. Ik voorzie je elke week van de eerstkomende vogeltentoonstellingen in jouw buurt.

Vergeet zeker ook niet om de vogeltentoonstelling of vogelbeurs van jouw vogelvereniging te promoten doorhet formulier in te vullen. Ik zorg ervoor dat jouw vogeltentoonstelling binnen de 48u terug te vinden is in een duidelijk overzicht op de website en bovenaan verschijnt in de zoekmachines.

De winnaar van het koppel Diamantduifjes is Danny DejaeghereVeel succes ermee!

Met vriendelijke groeten, Bart Vermeiren

PS: Ben je nog niet ingeschreven op de nieuwsbrief? Doe dat dan snel!
Vanaf vandaag stuur ik enkel nog updates naar wie zich expliciet heeft ingeschreven via de website.

