Een tip voor jouw vogelvereniging…

Bedankt voor je leuke commentaar en interessante vragen. Het is leuk om te zien dat zoveel mensen interesse tonen voor mijn nieuwe website die een overzicht aanbiedt van alle vogeltentoonstellingen en vogelbeurzen uit jouw buurt.
In mijn vorige e-mail vertelde ik je dat ik het beleven van onze hobby wat makkelijker wil maken door een website te voorzien waar je de tentoonstelling of beurs in je buurt snel kan terugvinden samen met alle info die je nodig hebt. Je krijgt meteen ook de gelegenheid om de evenement die jouw club organiseert, te promoten.
Als vogelliefhebber met een drukke agenda wil je snel toegang hebben tot een kalender met de vogeltentoonstellingen in je buurt. Als je op je vrije zondag nog snel moet gaan zoeken naar de dichtstbijzijnde vogelverkoop, dan heb je een praktisch overzicht nodig. Tenminste als je ter plaatse wil zijn voor ze de deuren sluiten.

Dat is waarom ik deze website maak. Ik wil ervoor zorgen dat jij en je vogelvereniging kunnen meegenieten van deze prachtige oplossing.

Meegenieten? Klik hier.

 

Zoals ik al vertelde mijn vorige bericht, heb ik het zelf meestal wat moeilijk om contactgevens en info over de evenementen van vogelverenigingen te vinden. UITinVlaanderen is een leuk platform om je zichtbaarheid te vergroten.
Wil je een stapje verdergaan maar heb je niet genoeg kennis om je eigen website te bouwen? Via het Nieuwsblad kan je toch makkelijk je eigen stek op het internet maken. Het enige wat je hoeft te doen is surfen naar http://verenigingen.nieuwsblad.be, je vereniging registreren en een korte beschrijving toevoegen. Simpeler kan niet. Als je dat gedaan hebt, kan je je agenda nog aanvullen zodat bezoekers van je pagina meteen kunnen zien wanneer je iets organiseert.
Zoek je club maar eens op na registratie, ik ben er zeker van dat je meteen hoog in de zoeklijsten scoort!

Wil je nog meer bezoekers op de vogeltentoonstelling van je club? Klik hier.

 

Wat gaat dat kosten? Niets. De kalender met alle vogeltentoonstellingen en vogelbeurzen is volledig gratis beschikbaar. Zowel vogelliefhebbers op zoek naar een evenement als vogelverenigingen die hun werk willen promoten, kunnen dit gratis doen. Het is mijn doel om jou te helpen, niet om geld te verdienen.Hoe ga je ervoor zorgen dat alle gegevens up-to-date zijn? Daarvoor reken ik op jou. Jij bent vrij om gegevens toe te voegen van de club waar je lid ben of misschien zelfs in het bestuur zit. Zie je dat een bepaalde vogelvereniging nog niet geregistreerd is? Vraag hen dan zeker om dat te doen. Je helpt er jezelf maar ook je collega vogelliefhebbers mee.

Vogelverenigingen die hun tentoonstelling of verkoop registreren voor vrijdagavond 15/8 om 9 uur, krijgen een aparte rubriek in de nieuwsbrief in aanloop naar hun evenement.
Voor al je vragen kan je terecht op Vogelevenement.com. Laat zeker weten wat je ervan vindt onderaan de pagina en schrijf in om als eerste te weten te komen wanneer de website beschikbaar komt.

PS: Deel deze pagina zeker ook met de leden van je club, collega vogelliefhebbers en vrienden. We hebben alle aandacht nodig als we onze hobby in leven willen houden. Wil je nog kans maken op een koppeltje Diamantduifjes? Schrijf je dan in voor vrijdag. Donderdag om middernacht sluit ik de lijst met kanshebbers af.

